duminică, 3 februarie 2008

Zile din luna mea de miere....1

ZILE DIN LUNA MEA DE MIERE
Severina_Ica_Tomiu 25-10-2007
Toată viaţa m-am gândit cum poate fi în luna de miere!Nu am avut una şi,cum e şi normal,ce nu ai îţi doreşti.Aşa cum mi-am dorit o rochie de mireasă şi am primit-o într-o zi,aşa cum mi-am dorit o iubire şi am primit-o într-o zi.Îţi mulţumesc Doamne că te uiţi la mine!Asta e şi cu luna mea de miere.Mă rog,e impropriu zis „lună”,nimeni nu stă o lună.Da!Poţi fi într-o lună de miere permanentă toată viaţa deşi,mai rar !Dar cei care o au pot spune cu mâna pe suflet că sunt norocoşi şi pot fi numiţi fericiţi!”O lună”de doar câteva zile,la asta mă gândesc,ştii,chestia aia unde pleci după nuntă,lăsându-i pe toţi cu minţile la ce veţi face voi acolo singurei,departe de lume,de familie,de..tot ce ţine de cotidianul vieţii tale.Ha,ha,ha!Mereu mi-am imaginat cum poate fi să stai cu un singur om câteva zile,fără să ai o altă ocupaţie decât să vă completaţi timpul cât mai plăcut.Ce poţi face?Cum e?Pierdeam însă din vedere un lucru esenţial pentru reuşita acestei „luni”,iubirea!Mea culpa!Şi vin şi zic că,totuşi nu e totul în a pleca în această lună de miere ci a trăi în această lună de miere,aţi dori această lună de miere,aţi aminti toată viaţa de ea şi a dori ca din când în când să o repeţi pentru a retrăi acele emoţii .Mintea umană are un orizont limitat,îngust,avem cu noi în permanenţă acei păcătoşi „ochelari de cal”!Nu gândim niciodată cum poate viaţa să ne dea!Viaţa nu pierde nimic din vedere,noi uităm,viaţa nu uită!Viaţa e complexă,are orizont,noi gândim liniar,nu avem curbe,cineva foarte drag mie îmi zicea că aceste curbe fac deliciile unei vieţi în doi reuşite!Avea mare dreptate,un punct de vedere bărbătesc relevant şi foarte realist.Târziu am concluzionat aceste adevăruri.Probabil că sunt o persoană norocoasă dacă am reuşit să aflu adevăruri chiar şi acum,pentru că oricum,pentru mine vârsta este irelevantă când vine vorba de a afla adevăruri sau a trăi emoţii!Emoţiile nu au vârstă!Fericirea de asemenea!Încep să descriu acum zile din luna mea de miere,pentru că,uite,viaţa este darnică cu mine şi mi le dă!Dar mi le dă abia acum când am găsit iubirea şi mi-am deschis inima în întâmpinarea acestei iubiri!Până nu te deschizi nu primeşti iubire!Zilele mele de miere sunt zile pe care nu mi le-am imaginat niciodată ca fiind aşa dar,acum când le primesc sunt minunate!

Niciun comentariu: