vineri, 8 februarie 2008

IUBIRE DE DANU....5

Am câteodată sentimentul că,alături de Danu trăiesc în visul ăla din tinereţe şi ,zău de-aş vrea să mă trezesc !El are familia lui.Bună, rea !O are !Are cercul lui de prieteni,bănuiesc.Are o viaţă reală.
Eu ?Îl am doar în vis.Chiar de ne vom întâlni,vreau asta şi ,chiar de vom trăi ceva frumos împreună,vreau asta,totul nu e decât o iluzie !Şi ?La urma urmei şi viaţa este o iluzie,o mare iluzie !Să fiu atunci pe post de Iozefini !Nu îmi mai pasă !Vorbesc ca o femeie îndrăgostită.Oare ?Mai rămâne să rup petale de flori cu…mă iubeşte,nu mă iubeşte !Hahaha chiar că am luat-o din loc !
Danule !Mi-ai pus o pereche de aripi pe umăr.Să nu le tai vârfurile !Să mă laşi să zbor.Te iau cu mine în zborul ăsta dacă îţi plac înălţimile !Urăsc când te cufunzi în tăcere.Ştiu că nu poţi să-mi vorbeşti mereu.E normal să nu poţi dar,nu îmi place !Şi mereu îmi e frică .Nu vreau !La fiecare sms trimis îmi dau peste mână şi mă gândesc la rele !Acolo,lânga tine e o realitate totuşi,nu cred că mi-ar place asta nici mie !Din orgoliu.Din mândrie.Din obişnuintă !O »alta »mereu e o intrusă care apare ca să strice ceva deja stricat dar,nu recunoaştem niciodată !Mah !Complicate suntem !Totul ar trebui să fie simplu.Nu mă mai iubeşti,nu te mai iubesc,de ce să continuăm o şaradă dacă putem să ne oferim o altă şansă la fericire ?Sau poate,adevărata şansă la fericire.Viaţa e atât de scurtă,de ce să ne chinuim într-o relaţie de mult sucombată ?Mai bine,fiecare pe drumul lui,bun sau rău !Ce contează ?orice e mai bun decât o suferinţă impusă de dragul convenienţelor.Societatea nu ridică statuie nimănui !
Şi când gândesc că ai uitat de mine,hop, un telefon !Mă surprinzi mereu.Îmi place !Nu prea am avut parte de surprize dar, îmi plac.Evident alea frumoase că, de restul..departe de mine !Ptiu..Ptiu !
Am vorbit cu o prietenă.Am concluzionat că are dreptate şi nu merită să fug.M-am hotărât să rămân şi să lupt pentru viaţa mea !Ar fi atât de simplu să îmi iau cele câteva lucruri personale,nu mă refer la haine si alte de-astea ci la calculator,la toate caietele adunate.La amintiri.Ele au contat mereu !Au o valoare inestimabilă şi mă consider un om extrem de bogat.Cel puţin voi rămâne atâta timp cât va fi necesar soluţionării problemelor personale.Apoi,voi mai vedea.Timpul va hotărî ce e mai bine să fac.
Şi iar te caut.Şi iar te vreau.Şi iar vreau să-ţi şoptesc la ureche ceva !Şi iar vreau sărutată !O Doamne !
Am o existenta de tot râsul !Ca în filmele cu proşti !Nu o să mă mai văicăresc deloc.Am să tac şi-am să-mi port crucea aşa cum îmi scrie la destin.Danu e un vis îndepărtat care ,pe zi ce trece se îndepărtează.Nu se apropie .Îmi dă iluzii plăcute.Mă bucur pentru darurile care le primesc dar,sunt iluzii!Chiar daca mă face să-mi sclipească ochii după atâtea îmbrăţişări şi sărutări tot iluzii sunt !
Vise frumoase trăite sus acolo,pe colina aia !Am trimis Gânditorul înapoi lui Brâncuşi.De când a venit Danu nu mai am nevoie de el !Are cine să stea nopţile cu mine acolo sus.Am în braţele cui să mă cuibăresc.Îi mulţumesc pentru asta !Nici nu ştie el ce daruri minunate îmi face.Câtă linişte şi pace sufletească îmi aduce glasul lui !Nu ai să şti niciodata cât te pot iubi aşa,de la distanţă !Câţi fluturaşi s-au adunat în stomacul meu şi cer dreptul la zbor !Unde să zbor ?Unde ?Mama se văicăreşte toată ziua,de m-ă exasperează.Realitatea mea e,undeva departe de tot ce reprezint eu.Plâng repede şi din orice.Chiar şi pe scuter mă trezesc cu ochii în lacrimi.E atât de urâtă existenţa mea acum !Cred că e o pedeapsă că l-am găsit pe rătăcitor !
Mă pedepseşti Doamne ?De ce ?Că m-am îndrăgostit de un vis ?De visul meu de 25 de ani ?
Mi-e dor de tine !Acum.Zi-mi ceva.Fir-ar să fie !Nu mai pot să scriu.Iar plâng şi, plâng să nu mă vadă şi să nu mă audă nimeni.Aş urla dar nu am unde !Şi Danu are treabă !Atâta treabă şi nu are timp de mine şi de problemele mele.S-o fi săturat şi el de atâtea !Nu îi voi mai spune nimic.Voi fi veselă în faţa lui !Schimb datele problemei !
Altă zi fără tine !Altă zi cernută în dor.Eşti acasă.Alături de realitatea ta.Eu am realitatea mea.La un capăt de vis ne uităm realităţile şi,ţinându-ne de mână urcăm colina şi ne iubim pe sub lună !
Azi sunt romantică.M-am trezit cu versuri pe sub gene.Ascultă :
Cântec de lebădă
Lăsată fără clipă
La adormirea timpului

Vis de scoică
Crescută pe fund de nisip
Un luciu
De perlă

Nume de fată
Strigată în noapte adâncă
De iubitul
Pribeag prin stele.

Niciun comentariu: