vineri, 8 februarie 2008

IUBIRE DE DANU 6

Îţi place ?Mie îmi place.Ar fi culmea să nu îmi placă,nu?Aiureli !Ieri am tot fost pe sus,pe colină,m-am învârtit pe acolo în trăiri care mă sperie.Nu îmi imaginam că pot fi aşa !Ştiam că vreau.Doream şi doresc ceva de excepţie.Toate femeile ne dorim măcar o noapte de dragoste de excepţie care să ne rămână întipărită pe trup.Am trăit foarte puţin în frenezie,restul a fost plat.Ca şi viaţa.Obişnuită,pe fugă,ca să fie !Azi ai să suni ?Te las pe tine să suni.Nu mai trimit nimic.Nu vreau să-ţi creez probleme cu realitatea ta.Te voi aştepta în realitatea mea şi voi vedea atunci ce voi face!Sper ca totul să fie bine !
O nouă zi care se va scurge fără tine dar care,va ajuta la venirea ta.Îmi dai fiori şi-mi plac !Aveam simţurile amorţite.Le-ai deşteptat şi nu prea ştiu cum să fac cu ele !Dorinţa adormise şi ea, uitată într-un colţ !Şti cum se zice..că a face dragoste şi a merge pe bicicletă nu se uită niciodată !Aiurea !Nu m-am mai suit pe bicicletă de ani buni şi nu cred să mai pot .Am uitat.Aşa şi cu dragostea asta !De tine îmi e dor.Nu pentru asta ci ,pur şi simplu îmi doresc să mă ţi în braţe şi să mă săruţi.Să-mi şopteşti la ureche numele ales aşa cum, doar tu şti să o faci.Îmi e deajuns atât !Nu toata filozofia vieţii stă în sex,în dragoste !Doar în a iubi.Eu te iubesc pentru stările de bine pe care mi le aduce vocea ta.Prin felul în care zici »mda »şi râzi ,într-un fel..şi îmi place să te fac să râzi doar pentru aţi asculta râsul !Ce şti tu Danule ?
Poate că iei totul în joacă şi, este o joacă până la urmă de care eu, mă bucur şi ştiu că şi tu faci la fel.Aş vrea să te întreb dacă îţi iubeşti realitatea ? Sper să nu te superi că îi zic aşa !Ea are acest privilegiu.De a se trezi dimineaţa sub privirile tale.Eu ?Eu sunt visul,poate dorinţa,poate fluturaşul din stomacul tău.Poate iubirea ta visată,poate….
O altă zi.O altă durere.Ţi-am trimis un sms.Credeam că putem vorbi la telefon.Eram liberă şi speram să poţi şi tu.Eşti pe drum.Credeam că singur.Am făcut vreo gafă ?Sunt meşteră la aşa ceva !
Mi-e gândul la tine iubire !M-a cuprins o forţă care mă împinge spre tine.De multe ori raţiunea,pentru că e raţiune îmi spune : »stop.Opreşte-te !Lasă-l în pace.Are viaţa lui ! »Eu însă nu pot !Inima asta nu vrea să ţină cont de nimic !Bate,bate,bate şi tresare la fiecare sunet de telefon sperând că e de la tine.Nu suni.Ştiu că nu e precum vreau euDe câte ori vreau eu .Când vreau eu dar,tot urăsc când faci aşa !Şi taci.Laşi gândurile să zboare.Nu suni aproape niciodata când aştept eu.
Mă surprinzi .Îmi place.Mă faci să zâmbesc !Când nu vorbesc cu tine,am imaginea ta întipărită pe retină.Respir gândindu-mă la tine !Sună,te rog !Mi-e dor,dor,dor !
Nu îmi place luni.E ziua când stai departe de mine.Vii de pe drum obosit.Te duci la muncă.Şedinţa aia interminabilă..Iar lucru în biroul ăla,cu dosarele alea sau ce o-i fi având tu acolo de făcut.Nu am cerut lămuriri.E munca ta şi-mi vei spune despre ea când vei avea timp !Şi ,uite aşa, trece ziua de luni şi nu vorbesc cu tine.Şi mă apucă o stare jalnică de-aş bate pe toată lumea.
Hahaha !Azi am o grămadă de treabă.Şi multe drumuri.Afară plouă şi mă voi uda prin staţii.Bate vântul şi deja mă doare capul.Aseară m-am spălat la cap cu apă rece.Văd eu cum îmi va fi până diseară dar,nu cred că bine !Ehe !S-a dus tinereţea !Asta e !
Şi am evoluat.În fiecare zi relaţia noastră mai face un pas.În paşi de tango ,nu aşa ziceai ?Da !Îmi place iubitule !Sună fantastic şi am realizat că n-am spus nimănui « iubitule » !Iubitule,iubitule !De-aş putea,aş ţipa în gura mare fericirea mea !Trebuie însă să mă mulţumesc cu fericirea asta.. !Îti mulţumesc !Ai reuşit să aduci o rază de lumină în existenţa mea.Urc.nu mai e plat drumul.Urc aşa cum am visat mereu.Că trebuie să urc ca să evoluez.Ochi căprui,ochi tulburi de dragoste,ochi tulburi de lumină,ochi frumoşi !Azi ce va mai fi ?
A fost că ai venit.Că m-ai ţinut de mână.Că am stat cuibărită în braţele tale.Că ne-am plimbat pe faleză.Ne-am sărutat.Da.Ne-am sărutat.Ne-am atins.Ne-am simţit aşa cum visam.Mă infior şi acum,Danule,iubitule !Îţi mulţumesc !Ai făcut un adevărat tur de fortă doar pentru a ne plimba ţinându-ne de mână şi sărutându-ne !Mai vreau !Mai vreau !Mai vreau !
Şi încă mai vreau !Şi încă îi simt mâinile în părul meu.Şi încă mă ţine strâns de mână parcă de teamă să nu mă piardă !Eşti plin de pasiune »M-ai sărutat cu pasiune.Cu oftatul acela ascuns pe care l-am simţit o singură dată în viaţa când m-a sărutat un bărbat !Uitasem de el !Se cheamă iubire Danule !Aşa e iubirea !Ştiu asta !Simt la fel !Va veni o zi a noastră când vom primi certitudini.Când nu vom mai fi decât doi.Sună frumos.. »doi ».Acoperi singurătatea.Nu mai suntem singuri.
O să îmi încep povestea de Ileancă uitată ,tu,iubit cu tâmplele cărunte ascultă-mi vorbele !Taci şi nu mă întrerupe cu sărutări.Îmi voi plânge viaţa în cuvinte triste !

Niciun comentariu: