miercuri, 6 februarie 2008

IUBIRE DE DANU....3

Mda ! să zic aşa cum zice Danu,mormăilă când nu îi convine ceva sau,nu ştiu,are multe feluri de a zice »mda »mă amuză.încerc de fiecare dată să descifrez cauza lor !Cred că reuşesc.Este asemeni mie!De aceea mă speria la început.Îi anticipam răspunsurile de parcă aş fi vorbit cu mine.Doar e sufletul meu pereche,trebuie să ştiu nu ?Numai acum nu ştiu pe unde umblă !Adică ....da !Las `că-mi trece !
Trăim în lumi atât de diferite !Eu?Merg pe drumuri de ţară.E adevărat.Modernizate cât de cât dar,cu colb pe ele.Mănânc cu prietenii.Câţi mai sunt! Grătar făcut în curte la jar.Discutând banalităţi.De cele mai multe ori ,mă doare capul de ce discuţii purtăm!Asta ,ca să nu se lase liniştea între noi !Mă îmbrac..de regulă,intru,văd,probez uneori,plătesc şi, plec acasă.Hmm nu se ştie dacă port !Dar am în şifonier,nu ?În vacanţă ?Hahaha !Nu ştiu cum mai e !De pe vremea lu`...n-am mai fost.Prin ţară că, afară..nici Bulgaria nu am vazut!Dar, cu mintea peste tot!Şi îmi place la nebunie să văd,să miros ,să simt alte locuri !Asta e !Îmi place să zbor.Sunt înebunită dupa avioane.După senzaţia aia de ridicare de la sol.Nu am zburat niciodată !Asta e !Deci,viaţa mea ,se desfaşoară pe alt nivel.Unul simplu.Nu pot spune că mă înebunesc după acest mod de viaţă,altul nu am cunoscut decât în imaginaţia mea !Tu ?Ştiu că ai alte coordonate !Alt asfalt sub picioare.Nu praf.Nu fum de grătar şi poate discuţii mai rafinate printr-un restaurant select.Asta e !Te imbraci de firmă.Ştiu.Esti delicat.Şi foarte manierat.Mie imi placi !Nu pentru cum te imbraci.Nu te-am văzut.Îmi place cum vorbeşti,cum gândeşti!Avem acelaşi aluat.Este singurul liant dintre noi !Unul bun şi trainic.Sper să funcţioneze!Te-am ales suflet pereche.Aşa te-am perceput.Ţi-am dăruit-o pe Ileanca.Să ai grijă de ea !
Tot ce scriu aici este conceput pe zile.Nu le datez.Nu ca la 19 ani.Jurnalele de atunci sunt pline de fel de fel de prostioare copilăreşti.Dacă stau bine să mă gândesc,nu prea am înaintat mult în vârstă. !Cred că m-am oprit pe la 25 de ani.Atunci când m-am măritat şi mi-am aruncat visele într-un colţ ca pe-o păpuşă stricată !De ce am făcut asta ?De ce am ales aşa ?Nu ştiu !Soarta ?Aşa a fost să fie !Poate că astfel am adunat iubire şi sunt cea de azi.Cernută de dor şi visatoare !Poate că aşa te-am creat pe tine,atunci,un colţ de rai.Un colţ al meu.Un gând ascuns cu grijă să nu poată fi găsit şi risipit !Pe tine cred că te iubesc încă înainte de facerea lumii !Şi nu mă joc cu cuvintele !Să nu te sperii !Nu vreau să te ascunzi iar !Lasă-mă să te iubesc.De departe.Aromitor.Cu şoapte,cu dorinţe !Acolo sus,în coama dealului !Să nu-ţi fie frică de iubirea mea !Nu ucide.Purifică.Alină.Vindecă !Lasă-mă să stau în braţele tale.Să mă gândesc la toata vraja vieţii.Să te sărut.Cât pot.Cât vreau.Cât ţine viaţa !Azi sunt melancolică.Mă uit in jurul meu şi văd deşertăciune.Văd chip încruntat.Vorbe răstite şi plâng !Totul în jurul meu e trist şi sunt prinsă în cercul tristeţii.Nu pot ieşi din el.Nu am unde să mă duc şi nici nu pot lăsa totul in urma mea !Am răspunderi de urmat,griji de rezolvat.Danule Dan !Ce şti tu !Am găsit ceva drăguţ.Îţi spun şi ţie :
« noapte de iubire,o noapte doar a mea şi a ta
suflet străin,necunoscut,suflet curat
ai aparut în calea mea când nici în vis nu bănuiam
te-ai strecurat în ochii mei şi te-ai topit în palma mea
o noapte a mea..o noapte a ta..o clipă de iubire,un zâmbet şi-un sărut »
Şi-acum îmi voi începe pentru tine povestea de Şeherezadă.povestea adunată a vieţii mele,aşa cum a fost ea.Cu bune şi rele.Aşa cum este viaţa unui om.Ascultă.

Niciun comentariu: