vineri, 15 februarie 2008

IUBIRE DE DANU.....9

Nu mai am pe nimeni.Am crezut că dacă îmi aduc părinţii pot lungi agonia sau măcar pot depăşi faza.Am mai făcut aşa şi a mers figura!Nu mai merge.Parcă se amplifică totul şi mai mult.Se măreşte prăpastia!Cred că am ajuns amândoi în faza când ne enervăm reciproc şi orice am spune şi am face,nu mai e bine!
În privinţa asta..nu ne-am potrivit.Dacă mă gândesc bine,nu ne-am potrivit în nimic dar, am zis mereu că extremele se atrag!Nici măcar viaţa noastră sexuală nu a excelat.Am lăsat-o undeva la urmă fiind ocupaţi cu alte probleme mai importante.
Greşeală!Nu trebuie omisă.Fiecare relaţie în cadrul unui cuplu îşi are importanţa ei!
Aşa se face că acum,fug repede la calculator sau, pur şi simplu visez că sunt sus pe Colină în braţele tale.Nu e frumos din partea mea dar,asta e!Ai nişte braţe călduţe,călduţe care mă ţin strâns şi-mi place şi nişte buze moi care sărută bine!Cum să nu mă duc eu sus,în culmea dealului dacă acolo mă aştepţi tu,Danule?Ar trebui să fiu nebună să nu vreau să fiu acolo cu tine!Măcar acolo,nu ne întrerupe nimeni,nu avem realităţi şi putem să visăm liberi!
Ce-mi place!Parcă am iar 20 de ani!Şi cred că,sunt şi îndrăgostită!Întorci tu timpul pentru mine?Nu îţi e teamă de o Ileancă îndrăgostită?.Azi mi-ai dărui braţele şi gura ta.Ha!Le luasem singură atunci când ai plecat dar nu ştiai.Azi mi le-ai dat tu!Îţi mulţumesc!Îmi dai aripi,să nu le tai vârfurile ca să nu mai pot zbura!
îmi e frică de apă dar,îmi place cerul.Îmi place zborul.Să simt cum mă alintă aerul.
Sti,când merg cu maşina îmi place să scot mâna pe geam şi să ma lupt cu aerul,să-l prind în palmă.El nu ştie dar,am reuşit să-l apuc de cateva ori!E o senzaţie plăcută.Ai încercat?Cred ca mi-ar place cu parapanta.Ce trăsnită sunt.Mai am puterea să zâmbesc după cât de aiurea îmi e viaţa!Trebuie însă să plâng,să rup,să scot din mine tot răul strâns.Nu ştiu unde să fac asta!
Mi-aş dori să fi lângă mine.Nu,nu ca să plâng şi nici să ţip.Doar să mă ţii în braţele tale liniştite şi să mă săruţi.Vrei?Îmi trec atâtea idei prin cap.Mă sperie şi pe mine.
Nu am înşelat niciodată.Fizic.Cel puţin de când m-am măritat,din 1986,nu am fost atinsă de alt bărbat.Nu am îngăduit aşa ceva!Chiar dacă nu am fost fericită sau mulţumită de existenţa mea,nu am înşelat.Mi-am respectat casa,soţul,numele lui.Am visat însă!Te-am visat pe tine.Am zburat cu tine,hoinarule,prin locuri nevăzute,prin locuri neştiute.Acum însă doresc.Te consider sufletul meu pereche.Să guşti din ce nu ai voie?Gustos,nu?Tu ai înşelat vreodată?Nu ştiu mare lucru despre tine.Eu doar te compun,aşa cum te percep.
Până acum ai păstrat tăcerea.Bănuiesc că ai să mă suni de pe drum.Azi am vorbit cu Regina Războinică.Îngrijorată pentru mine.Oamenii buni îmi spun mereu..”ai grijă de tine”cei care spun asta sunt oameni deosebiţi.Am câteva prietene foarte bune.Este şi calculatorul bun la ceva!Nu mă mai simt singură.Am cu cine să discut.Despre orice.Primesc şi dau sfaturi.Mă simt bine în universul acesta iluzoriu.
E bine să dai.E bine să şi primeşti dar,e bine să dai fără să aştepţi să primeşti.Poate că dacă omul ar învăţa să dea mai mult din el celorlalţi fără să se gândească la răsplată şi fără să aştepte să primească,ar fi mai fericit!Aştept ziua de mâine să ne reluăm discuţiile.Sunt curioasă să văd cum va evolua relaţia noastră după această..”despărţire”În toate mesajele mele m-am comportat ca o femeie îndrăgostită,iar ieri când mi-ai zis că-mi laşi buzele pentru „o îmbrăţişare..un sărut şi o amandină”am ştiut că eşti un bărbat îndrăgostit.Că esti şi tu,ca şi mine!Prins in jocul acesta care,nu ştiu cum se va termina!Adică,simt cum.Îmi place ce simt şi vreau să continuăm.Aştept să vii şi să îmi dai ce ai în suflet!
Mănânc un măr,stau la masa mea preferată şi visez la tine.Mă simt ca şi când aş fi întors timpul înapoi şi acum aşteptat prima întâlnire.Prima iubire.Primul sărut!Brr!Fluturaşi în stomac!Fluturaşii ăştia care acum sunt atât de uitaţi şi de luat în râs ,există!Numai să vii.Dacă va trebui te voi chema eu,fără să mă gândesc prea mult!Nu mai astepta să fac eu primul pas!Îl voi face dacă e nevoie.
Hai,sună!E deja ora 21 şi nu dai nici-un semn de viaţă.Sunt egoistă?Da,ca orice îndrăgostit vreau totul!Hai să-ţi mai povestesc despre amintirile mele.Vrei?Păi vrei.Ştiu eu că vrei.Nu sunt eu Şeherezada ta?Nu esti tu Danu meu?Ascultă atunci:

Niciun comentariu: