vineri, 1 mai 2009

TENTAŢII

Las în urma mea parfumul unui gând, pentru tine. Să-i iei urma ca şi când ai găsi un neglijeu sexy şi te-ai duce cu imaginaţia departe în dulci fantezii. Poate că ăsta era gândul...o dulce fantezie. mmmm, îţi place nu? Şi mie! Miroase-mi urma...te va duce în dormitorul cu pereţi albi, cu pat mare, dormitorul sufletului meu. Să nu ştergi podeaua. Gândul e năstruşnic, se joacă. Roseşti? Eşti o adevărată minune! Mh. Uite ce rămâne în urma noastră...arome şi tentaţii. Deschide uşa încet...o urmă din mine aici, o urmă din tine acolo, o urmă din mine aici, alta din tine acolo... Vânează-le şi găseşte-mă! Atât de aproape şi totuşi departe, doar gândurile mele năstruşnice sunt acolo, în dormitorul alb, cu pat mare din sufletul meu. Tentante, aromitoare, cu gust şăgalnic de dor.

Niciun comentariu: